HANDELSBEHEER

Een volledig en krachtig hulpprogramma voor het beheer van uw commerciële interacties

De "Relaties" module is zowel een complete archiveringsoplossing, een manier om een ​​goede follow-up van de interacties met uw klanten te verzekeren, en om op een efficiënte manier binnen uw teams te communiceren.

"Relaties" als een elektronische archiveringsoplossing

Dankzij de module "Relaties" kunnen alle uw administratieve documenten, uw verschillende brieven, uw btw-aangiften of uw e-mails in elektronisch formaat bewaard worden. U kunt verschillende labels maken om al dit te classificeren en gemakkelijker terug te vinden.

"Relaties" om klantinteracties te volgen

Alle gegevensfiches van uw klanten of leveranciers worden in het systeem gecentraliseerd. U kunt alle benodigde documenten bijvoegen om volledige in digitaal formaat georganiseerde bestanden te hebben. Uitwisselingen via e-mails of enige andere interactie met uw klanten en / of leveranciers zullen er ook bij zijn. U beschikt over een echte CRM.

"Relaties" als een middel voor interne communicatie

Met het "ticket" -systeem kunnen uw werknemers gemakkelijk met elkaar communiceren over de ene of de andere klant / lead / leverancier. Toegewezen taken, herinneringsdatums, verschillende opmerkingen, bijgevoegde documenten, ... Uw teams hebben alle elementen die nodig zijn voor een goede interne communicatie.

 

Extra functies :

eDocuments

Deze optie is inbegrepen in de module Relaties.

Gedeelde agenda's

Zodra u de module Relaties in uw bezit hebt, beschikt u eveneens over een personaliseerbare, meervoudige agenda waarvan de evenementen op chronologische wijze in de module Relaties kunnen worden weergegeven. Elke gebruiker kan ook een eigen agenda hebben en de gemeenschappelijke geplande acties geven het werk en de verplichtingen van elke betrokkene weer.

Package

Nos packages sont composés des 4 modules suivants :

Prijzen

Personal

Ideaal voor handelaars, vrije beroepen, kleine ondernemingen of starters.

  • Commercieel beheer
  • Kassaverkoop
  • De algemene boekhouding
  • Maandelijkse tarief
45€

Corporate

Bestemd voor bedrijven in volle groei en die hun beheer wensen te beheersen.

  • Automatisatie van proces
  • Gedetailleerd boekhouding
  • Electronische betaling
  • Maandelijkse tarief
90€

Advanced

Een werkelijk beheersysteem, planificatie en analyse, die uw eisen beantwoorden.

  • Full-services
  • Analytische boekhouding
  • Afschrijvingstabel
  • Maandelijkse tarief
130€