juni 2020

Bye bye 0903 ! Nieuwe Service Pack

By |2020-06-15T11:43:08+02:00juni 15th, 2020|ERP|

Een nieuw telefoonummer Verwijdering van de betaalnummers 0903 (België) en 0900 (Luxemburg). Deze telefoonlijnen zullen niet meer bereikbaar zijn. Een uniek nummer om contact met onze Integral support op te nemen: +32 65 40 40 40. Het e-mailadres help@integral.be blijft geldig. Nieuwe principe van "Service Pack" Al onze interventies voor uw account (standaardhulp, configuratietaken, opleiding,...) worden in stappen [...]

Reacties uitgeschakeld voor Bye bye 0903 ! Nieuwe Service Pack

oktober 2019

14 & 15 Oktober 2019 – E-commerce Xpo Kortrijk

By |2020-06-23T10:49:33+02:00oktober 10th, 2019|Evenementen|

Integral neemt deel aan de 2019-editie van deze beurs! Kom meer te weten over onze e-Business-oplossing. Praktische info Wanneer? 14 en 15 oktober 2019 van 10.00 tot 18.00 uur Waar? Kotrijk Xpo - Doorniksesteenweg 216 - 8500 Kortrijk Registratie komt nog

Reacties uitgeschakeld voor 14 & 15 Oktober 2019 – E-commerce Xpo Kortrijk

maart 2019

Ik wil mijn bedrijf starten, hoe kan ik beginnen ?

By |2020-06-15T11:58:49+02:00maart 27th, 2019|ERP|

U hebt besloten om de uitdaging aan te gaan en u eigen activiteit te beginnen. In de weidse wereld van het ondernemerschap is het normaal dat u verloren bent en niet weet waar te beginnen. Hier zijn enkele ideeën die u kunnen helpen om aan de slag te gaan en u bij de belangrijke zaken te begeleiden [...]

Reacties uitgeschakeld voor Ik wil mijn bedrijf starten, hoe kan ik beginnen ?

februari 2019

De verschillende gebruiken van een e-shop

By |2020-06-23T15:14:24+02:00februari 8th, 2019|ERP|

Lees meer over de onvermoede mogelijkheden van onze e-Business module. Eén e-shop, verschillende doeleneinden Door een online winkel op te richten kunnen verschillende doelstellingen worden bereikt. De verkoop van producten aan particulieren is er de eerste van, maar deze kan ook gebruikt worden om producten voor professioneels te bevorderen. Het door Integral ontwikkelde e-shop systeem stelt u in staat om uw online winkel in [...]

Reacties uitgeschakeld voor De verschillende gebruiken van een e-shop

september 2018

Klantenrelaties digitaliseren : wat is de impact op uw interne organisatie ?

By |2020-06-23T15:15:39+02:00september 25th, 2018|ERP|

De digitalisering van een bedrijf is gebaseerd op een welomschreven strategie en heeft een invloed op alle interne diensten van het bedrijf. Dus, als uw bedrijf aankopen, voorraden, facturering digitaal beheert, hoe zit het met de klantrelaties? Wat zijn de gevolgen van digitalisering voor uw klantenrelaties ? Op dit moment zijn er meervoudige contactpunten met uw klanten [...]

Reacties uitgeschakeld voor Klantenrelaties digitaliseren : wat is de impact op uw interne organisatie ?

juli 2018

Hosting in de Cloud: waarom?

By |2020-06-23T15:12:53+02:00juli 12th, 2018|ERP|

De "Cloud" is het word die wordt gebruikt om externe en toegankelijke opslagoplossingen via internet te definiëren. U hoeft niet meer uw gegevens op uw harde schijf of lokaal geheugen op te slaan. Wat zijn de voordelen van de cloudoplossing? Waarom kiezen steeds meer bedrijven voor dit opslagsysteem? Lagere kosten U hoeft niet meer geld te investeren in hardware zoals een lokale server of [...]

Reacties uitgeschakeld voor Hosting in de Cloud: waarom?

juni 2018

Elektronische facturatie : waarom moet u overstappen?

By |2020-06-23T15:11:58+02:00juni 28th, 2018|ERP|

Sinds januari 2013 hebben elektronische facturen dezelfde juridische waarde als papier facturen en de federale autoriteiten ondersteunen nog meer elektronische facturering (bron: Persbericht Premier van België - 12 mei 2017). Momenteel worden binnen Belgische bedrijven meer dan 50% van de facturen elektronisch verwerkt. Dit is niet voldoende in vergelijking met andere landen, zoals Finland of Denemarken, waar bijna 90% van de bedrijven al voor e-facturering [...]

Reacties uitgeschakeld voor Elektronische facturatie : waarom moet u overstappen?

mei 2018

Het voorraadbeheer? Niet lichtvaardig omgaan!

By |2020-06-23T15:08:36+02:00mei 9th, 2018|ERP|

Het beheer van uw voorraad is een zeer belangrijke, zelfs centrale element voor uw bedrijf. Verre van het plezantste en eenvoudigste ding dagelijks te beheren, is het doel de beschikbaarheid van goederen up-to-date te houden om de prestaties van uw bedrijf te garanderen en over-opslag of onder-opslag te voorkomen. Het voorraad regelmatig en nauwkeurig beheren zal uw leven vergemakkelijken en deze taak lichter [...]

Reacties uitgeschakeld voor Het voorraadbeheer? Niet lichtvaardig omgaan!

april 2018

5 tips te weten voordat u uw eshop opent

By |2020-06-23T14:40:53+02:00april 19th, 2018|ERP|

Een e-shop openen in 2018 lijkt iets heel belangrijk en strikt noodzakelijk om uw business te boosten. Inderdaad in 2017 hebben de belgen 5,8 miljard euro online uitgegeven. Dat is een verhoging van 17% vergeleken met 2016. Er is vandaag de dag 20 480 online shops in België. Toch moet u weten dat een online shop openen is niet zo gemakkelijk. U [...]

Reacties uitgeschakeld voor 5 tips te weten voordat u uw eshop opent

maart 2018

De toegang tot uw gegevens beveiligen : waarover gaat het ?

By |2020-06-23T13:57:50+02:00maart 22nd, 2018|ERP|

Als u uw hele activiteit via een beheerprogramma kiest te behandelen, is het dan normaal zeker te willen zijn van de veiligheid en de vertrouwelijkheid van de in het systeem opgeslagen gegevens. Het is bijzonder interessant op te merken dat een beheerprogramma zoals Integral geen rechtstreekse toegang tot uw geregistreerde gegevens heeft. Alle deze informatie is verzameld onder de vorm van [...]

Reacties uitgeschakeld voor De toegang tot uw gegevens beveiligen : waarover gaat het ?