Ik ben een professionele medewerker in een boekhoudkantoor of een accountant…

Ik ben op zoek naar een echte boekhoudsoftware om mij te helpen bij het beheren van de boekhoudkundige en administratieve verplichtingen van mijn klanten. Mijn rol is om hen te adviseren en te helpen.

Als accountant heeft u een flexibele en complete oplossing nodig om uw opdracht uit te voeren en tegelijkertijd de relatie met uw klanten te versterken. Uw doel is uw diensten te optimaliseren en de software moet u daarbij helpen. Om dit te doen, is het van essentieel belang om over een eenvoudige, open tool te beschikken die u alle noodzakelijke functionaliteiten biedt om uw verrichtingen uit te voeren en snel en zonder beperkingen de situatie van uw klanten op te stellen.

Waarom is het Integral beheersoftwarepakket voor boekhoudskantoren geschikt?

Veel experts en boekhouders adviseren en gebruiken onze oplossing al. Dankzij de vele functionaliteiten en het gebruiksgemak is het Integral softwarepakket een must voor boekhoudkantoren, die zich bewust zijn van de toegevoegde waarde voor hun bedrijf. Afgevaardigde toegang, speciaal ontwikkeld voor boekhouders zoals u, laat u toe op een veilige manier toegang te krijgen tot de gehoste bestanden van uw klanten, waardoor uw diensten nog efficiënter worden en een belangrijke bijdrage leveren aan het succes van Integral.

Welke formule is het meest geschikt voor mijn behoeften als accountant?

Wij bevelen de TIP Integral Advanced versie aan. Binnen de 4 basismodules (Aankoop, Verkoop, Voorraad en Boekhouding), beschikt u over een brede waaier van functionaliteiten die nodig zijn voor uw activiteit zoals budgetboekhouding, beheer en afschrijving van vaste activa, ISABEL/Codabox-bankverbindingen, balansen, data-import via XML, BTW overeenstemming, …

Wij raden ook aan de optie eDocuments Pro toe te voegen, die u toegang geeft tot de volgende diensten: Codabox Collector (100% automatisch), oplossing voor het scannen van meerdere documenten, Classificatie van documenten per bestandstype, Afdrukken van etiketten met QR-code, PDF Collector per e-mail met aliasbeheer voor uw klanten.

IAB/BIBF-stagiairs kunnen deze versie gratis gebruiken voor de duur van hun stage (beperkt tot 18 maanden vanaf de datum van inschrijving). Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Vraag voor een demo