Om verder te gaan

De opties breiden de functionaliteit van de software uit en zijn gemeenschappelijk aan alle modules. Nieuwe gebruikers bijvoegen, elektronische archivering, traceerbaarheid, elektronische facturatie en nog veel meer.

Onze opties openen nieuwe groeimogelijkheden.

Alle opties

Het boekhoudbeheerprogramma Integral

Een boekhoudsoftware biedt veel voordelen voor uw bedrijf, zowel voor zeer kleine bedrijven als voor

grote en kleine bedrijven. Boekhoudsoftware is één van de managementtools waarmee u de vele
taken kunt uitvoeren die uw algemene boekhouding en kostenadministratie vereist.
Of het nu gaat om het beheren van de Btw-aangifte, het aanmaken van online facturen, het
zekerstellen van de betaling ervan, het registreren van leveranciersfacturen, het opstellen van uw
winst-en-verliesrekening, de boekhoudsoftware is een grote versneller en facilitator van uw
bedrijfsmanagement.
Hier zijn enkele van de sterkste punten.
Tijdsbesparing
Met de boekhoudsoftware kunt u een groot aantal taken automatiseren en zo veel tijd besparen, zowel
voor uw boekhouder als voor uw eigen boekhouding. Het maakt automatische data-integratie mogelijk,
automatische afpunting…
Beveiliging
De boekhoudsoftware biedt zekerheid voor uw gehele boekhoudproces, aangezien de bewerkingen
en berekeningen automatisch worden uitgevoerd. Eventuele fouten of inconsistenties verschijnen
onmiddellijk en daardoor bent u uitgenodigd de verkeerde gegevens onmiddellijk te verbeteren.
Vereenvoudiging van de uitwisselingen
Dankzij de online opslag wordt de uitwisseling van boekhoudkundige documenten en gegevens
tussen de verschillende medewerkers sterk vereenvoudigd, namelijk met de accountant. Met de
boekhoudsoftware kunt u uw boekhoudproces volledig dematerialiseren en zo toegankelijker maken
voor alle betrokkenen.
Aanpasbaarheid
Een boekhoudsoftware is volledig configureerbaar en aanpasbaar. Het kan deel uitmaken van een
softwarepakket, waarvan u de modules en mogelijkheden kiest op basis van de behoeften en de
grootte van uw bedrijf.
Integral biedt u, binnen het beheersoftwarepakket, een speciaal gerichte module voor de
boekhouding. Perfect geïntegreerd in de totaaloplossing, is het zowel intuïtief als krachtig, en biedt
verschillende niveaus van detail en opties, afhankelijk van uw behoeften.

Integral testen is het aannemen !

Gebruik Integral 30 dagen vrijblijvend : de beste manier om het ongelooflijke gebruiksgemak van Integral en zijn geavanceerde functies te realiseren.

Vraag voor een demo

Het boekhoudbeheerprogramma Integral

Integral bevat een volledig beheer van klanten-, leveranciers- en G/L-accountingbestanden. Het laat u ook toe om aankoop-, verkoopdocumenten en diverse verrichtingen met betrekking tot uw activiteit te registreren. Kies de meest geschikte formule, afhankelijk van uw boekhoudkundige vereisten en vaardigheden. Hoe hoger het licentieniveau, hoe gedetailleerder uw boekhoudkundig beheer zal zijn.

Integral richt zich zowel op kleine organisaties, waarvoor alleen de creatie van facturen of commerciële documenten nodig is, als op boekhouders, die dan over een uitgebreide formule kunnen beschikken.

Basisfuncties

  • Controlelijsten met details over boekingen en BTW (bedrag en richting van uitsplitsingen, BTW-voeten).
  • Onmiddellijke of uitgestelde afpunting van Betalingen, Aankopen, Verkopen en Diverse Verrichtingen, voor een gegarandeerde tijdsbesparing en een drastische vermindering van mogelijke fouten.
  • G/L-rekeningsbalans met veel parameters.
  • Grootboek van rekeningen met veel parameters: rekeningnummers en titels, datums en omschrijvingen van transacties, referenties, bedrag en richting van de uitsplitsing, afpuntingsketen.
  • Synthetische bedrijfsrekeningen, voor een betere zichtbaarheid: identificeer in één oogopslag de belangrijkste uitgaven- en inkomstenposten.
  • Beheer van de hoeveelheidsboekhouding, met afdruk van deze hoeveelheden in het grootboek voor een vereenvoudigde voorraadadministratie.
  • Editie van openstaande of ongebalanceerde rekeningen (stelt u in staat om uw boekhouding direct aan te passen).
  • Balans van debiteuren en crediteuren (met gedetailleerde en volledige lijnen en geautomatiseerde berekeningen).
  • Beheer van aanmaningen.
  • Opstellen van de Btw-aangifte overeenkomstig de normen van de desbetreffende wetgeving.
  • Uitgave van de btw-lijst aan het einde van het jaar voor belastingplichtige klanten.
  • Uitgave van de intracommunautaire BTW lijst.
  • Enig hulpjournaal, sluitingsinstrument, om de boekhouding onomkeerbaar te maken.
  • Centralisatieboek per periode: stel uw boekhouding in over specifieke periodes, om u te helpen bij het analyseren van uw resultaten en de efficiëntie van uw processen.

Beschikbaar in de hogere versies

  • De afdeling Boekhouding zorgt voor de begrotingsboekhouding op de algemene rekeningen, klanten en leveranciers, volgens twee aanvaarde limieten.
  • Maandelijks gerealiseerde budgetten, met of zonder details van de herziene begroting.
  • Gedetailleerd of synthetisch maandelijks begrotingssaldo. Samenvatting van de begroting
  • Het bijhouden van financiële rekeningen in vreemde valuta.
  • Volledig beheer van de Intrastat-statistieken van de Belgische ADS. Standaardinstelling van Incoterms, regio- en Intrastat-codes.
  • Automatische registratie van statistische gegevens, afhankelijk van de manier waarop ze in de database worden ingevoerd. Editie van de maandelijkse lijst voor verzending per e-mail.
  • Synthetische bedrijfsrekeningen, met selecties en parameters op het scherm.
  • Gedetailleerde bedrijfsrekeningen, op papier, met selecties en parameters
  • Chronologische balansen van klanten- en leveranciersrekeningen volgens een spildatum, per week en per maand.
  • Beheer van betwistingen met eventuele blokkering van betalingen
  • Bankkoppeling voor automatische betalingen van leveranciers met overschrijving door ISABEL (België) en MULTILINE (Luxemburg).
  • Registratie van betalingen van klanten in halfautomatische modus met bankverbinding
  • Listing van leveranciers op basis van Btw-omzet voor controles aan het einde van het jaar.
  • Dashboard dat de financiële situatie weergeeft, rekening houdend met banksaldi, schulden en vorderingen, alsook met de lopende commerciële verrichtingen (leveringen, bestellingen, ontvangsten, enz.).
  • Lijst van betalingsvoorstellen, volgens de facturen van de leveranciers.
  • Beheer van afpuntingen, onafhankelijk van financiële input, in automatische of halfautomatische modus.
  • Listing van de jaarrekeningen.
  • Overdracht door import van gegevens uit gecodeerde uittreksels uit de financiële administratie en halfautomatische afpuntingen.
  • Al het beheer van vaste activa met afschrijvingstabellen, op eenvoudige codering van een rekening die een activa-invoer vereist.  Beschrijvend bestand en rekeningstelsel van vaste activa.  Bijwerking van de vaste activa voor de overdracht van rekeningen in de loop van het jaar, demobilisatie.
  • Instellingssysteem dat het mogelijk maakt om verschillende balansen te beschrijven volgens de gebruikte bestanden of volgens de vraag van de beheercontroleurs.
  • TIP INTEGRAL biedt een analytische boekhouding voor maximaal 26 verschillende plannen met een onbeperkt aantal rekeningen in elk plan.
  • – Cross-analytische balans.
  • – Elke analytische rekening kan met of zonder budget worden gebruikt.
  • – Analytische grootboek met vermelding van de G/L-rekeningen.
  • – Uitgave van gepersonaliseerde rapporten, met parameterinstellingen.
  • – Exporteren van rapporten naar standaardformaten.
  • – Het genereren van verschillende repetitieve verrichtingen (salarissen, provisies…).
  • – Systeem voor automatische incasso’s voor de betaling van klanten.
  • – Import van CODA-uittreksels (SEPA XML ISO 20022).
  • – Importeren van diverse verrichtingen (lonen/SODA)
  • – Betalingen van leveranciers / terugbetalingen van klanten door het genereren van CODA-bestanden

Vaak gebruikte opties

eBanking – elektronisch beheer van uittreksels en betalingen

Integral biedt een reeks tools voor elektronische betalingen van leveranciers en de codering van CODA/SEPA/XML-rekeningafschriftbestanden.

eDocuments

Bewaar al uw boekhoudkundige gegevens parallel aan de gecodeerde documenten. Geen papier nodig.

Met boekhouders samenwerken

Integral heeft het vertrouwen gewonnen van vele accounting- en fiduciaire professionals omdat het volledig voldoet aan hun verwachtingen op het gebied van functionaliteit en hen een ongeëvenaarde gebruikerservaring biedt. Ontdek de Codabox links en de eDocuments PRO!

Aandere modules van ons ERP

PRIJZEN

Drie edities voor functies die zich aanpassen aan uw groei

Vrijblijvende demo