Boekhoudkundig beheer

Integral staat in voor een volledig beheer van de klanten- en leveranciersbestanden alsook van de algemene rekeningen. Met behulp van dit systeem kunt u aan- en verkoopstukken alsook diverse handelingen die met uw activiteit gepaard gaan, inboeken. Kies voor de formule die het beste is afgestemd op uw boekhoudkundige eisen en competenties. Hoe hoger het licentieniveau, hoe gedetailleerder uw boekhoudingsprogramma.

Integral richt zich enerzijds tot de kleine ondernemingsstructuren die enkel een programma zoeken om facturen of commerciële documenten op te stellen en anderzijds tot de professionele boekhouders die een uitgebreidere formule nodig hebben.

Basis functies : 

  • Controlelijsten die in detail de boekingen en de btw weergeven,
  • Al dan niet onmiddellijke afpunting vanaf de Financiën, de Aankopen, de Verkopen en de Diverse transacties,
  • Balans van de algemene rekeningen met tal van parameters,
  • Grootboek van de algemene rekeningen met tal van parameters,
  • Samenvattende exploitatierekeningen,
  • Boekhoudkundig beheer gericht op kwantiteit, met overdracht van deze hoeveelheden in het grootboek voor een vereenvoudigd stockbeheer,
  • Aanmaak van Open of Niet-gesaldeerde Posten,
  • Balans van de Klanten- en Leveranciersrekeningen,
  • Aanmaningsbeheer,
  • Invullen van de btw-aangifte volgens de wettelijke regels,
  • Invullen van de btw-klantenlisting aan het einde van het jaar,
  • Invullen van de intracommunautaire btw-opgave,
  • Ongesplitst Hulpdagboek, instrument voor de sluiting van het boekjaar dat de boekhouding onomkeerbaar maakt.
  • Centraal boek per periode.

Extra functies :

eBanking - Elektronisch beheer van de uittreksels en betalingen

Integral biedt een reeks Tools aan voor de elektronische betaling van leveranciers en het coderen van rekeninguittreksels in de formaten CODA/SEPA/XML.

eDocuments

Boek alle boekhoudkundige archiefstukken in, samen met de gecodeerde documenten. De papieren versie wordt overbodig.

Samenwerkingsovereenkomst met administratiekantoren

Het feit dat Integral het vertrouwen heeft gewonnen van tal van professionele boekhouders en administratiekantoren is te danken aan het feit dat zij geheel beantwoordt aan hun verwachtingen op het vlak van functionaliteit en hen een ongekend gebruikerscomfort biedt. Ontdek de koppelingen met CodaBox en eDocuments PRO !

Prijzen

Drie edities voor functies die zich aanpassen aan uw groei

Personal

Het focussen op uw bedrijf en het vereenvoudigen van uw beheer staan centraal in uw prioriteiten. Uw accountant rechtstreeks beheert uw dossier in de Cloud. Eenvoudig, snel en modern, de PERSONAL-editie is de ideale tool voor retailers, kleine bedrijven en starters.

  • Algemene boekhouding
  • Commercieel beheer
  • Toonbankverkopen
  • Aankopen en Voorraad
  • Cloud formule
  • Maandelijkse abonnement
50€

Corporate

Integral is schaalbaar en past zich aan de omvang en behoeften van uw bedrijf aan. Met de CORPORATE-editie heeft u toegang tot uitgebreidere functionaliteiten en deze versie is over het algemeen bedoeld voor groeiende VSE's die hun beheer willen controleren.

  • Geavanceerde boekhouding
  • Automatisering van uw processen
  • Volledige cyclus van aan- en verkopen
  • Voorraadbeheer
  • Cloud formule
  • Maandelijkse abonnement
95€

Advanced

De ADVANCED-editie is ontworpen om aan de hoogste eisen en behoeften te voldoen, maar blijft toegankelijk voor elk bedrijf. U beschikt dan over een echte management-, plannings- en analysetool die aan uw meest uitgebreide behoeften kan beantwoorden. 

  • Analytische boekhouding
  • Automatisering van uw processen
  • Prognose-instrumenten
  • Geadvanceerde functies
  • Cloud formule
  • Maandelijkse abonnement
135€