Een 100 % aan uw beheerprogramma geïntegreerde E-shop

De bouw van een e-shop werkelijk neemt deel aan een bedrijfsplan om de verkoopstrategie te verbeteren.  Regelmatigheid en nauwkeurigheid worden vereist gedurende de bijwerking van uw producten, prijzen of nog verkoopsvoorwaarden.

Het is daarom van essentieel belang over een doeltreffend systeem te beschikken en zich met deskundigen te omringen die de vereiste specifieke bekwaamheden hebben om uw dagelijkse taken de vereenvoudigen.

We stellen u voor een oplossing die aan uw behoeften geschikt is : een krachtige geïntegreerde instrument die u toelaat over uw e-shop controle te houden en het dagelijkse beheer ervan te vergemakkelijken.

Met Integral wordt uw e-shop snel geopend na een minimale opleiding! Onze oplossing is volledig en omvat de e-shop, het verkoop-, aankoop- en stockbeheer alsmede de boekhouding. Al uw verrichtingen worden dus in enkel één gegevensbank verwerkt, die real-time wordt bijgewerkt vanaf de bestelling tot de betaling!

Basisfuncties :

  • De e-shop is 100 % met uw bedrijfsbeheerprogramma Integral geïntegreerd. Zeg die dubbele coderingen of dit onderhoud van minimum twee gegevensbanken vaarwel: alle aanpassingen gedaan in uw hoofdzakelijke gegevensbank zullen real-time in uw e-shop verhaald worden.
  • Al de Webshop-instellingen zijn in één enkele plaats in uw programma Integral verenigd.
  • Volledig multi-taal beheer (Frans, Nederlands, Engels, Duits).
  • Mogelijkheid de producten op de website zichtbaar of onzichtbaar te maken
  • Real-time update van het mandje (indien de klant geïdentificeerd is).
  • Automatische bestelling volgens een filteren op het commerciële overzicht van de klant (die tot maximaal 5 jaar vóór het lopende jaar teruggaat).
  • Mogelijkheid enkel de producten in voorraad of in herbevoorrading te tonen, met of zonder hoeveelheden. Aanduiding van de voorraadsituatie door middel van kleurbollen (Groen = beschikbaar, rood = uitverkocht, oranje = in herbevoorrading).
  • Tableau de paramétrage des frais de port.
  • Instellingen voor het automatische versturen van bevestigingen in geval van bestelling.
  • Authenticatiesysteem van de klanten en toegangsbeheer ten einde overlappingen te voorkomen.
  • Integratie van betalingsplatforms* Hipay en Ingenico. (*Contract met Ingenico of Hipay. Mogelijke kosten.)
  • Aanduiding van uw online-verkoopsvoorwaarden.
  • Nomenclatuursysteem met 9 mogelijke tags-lijsten.
  • Bulk-bijwerking van de producten-tags.
  • Mogelijkheid een specifieke data-export uit te voeren (aanduiding van voorraadsituatie, web-aanwezigheid van het product, aanwezigheid van een eraan verbonden beeld, tags of nog uitvoer van al de producten die sinds een bepaalde datum waren opgesteld).
  • Keuze van nomenclatuur-elementen aan te duiden en in welke volgorde.
  • Opslag van meerdere beelden, commerciële informatie, en technisch dossier in de producten.
  • Twee configureerbare menu’s met weblinks naar andere externe webpagina’s.
  • Nadruk van productlijsten in de vorm van volledige configureerbare rubrieken (promoties, uitverkoop, meest verkocht, enz…)
  • Aanduiding van de prijzen met of zonder BTW volgens de BTW-status van de klant (BTW onderworpen of niet).
  • Prijzen in overeenstemming met de in Integral ingestelde voorwaarden (uitgebreide prijsbeleid volgens de gebruikte versie).
  • Aanduiding van de producten in de vorm van icoontjes of lijsten.
  • Sortering van producten op basis van het nummer, omschrijving of prijs.
  • Multicriteria-zoeksysteem en op basis van de productenfilters.
  • « Let’s Encrypt » Certificaat, de e-shop is dus beveiligd en de verschillende browsers zullen het gesloten hangslot-symbool vertonen.

Wat nodig is

  • Specifieke sub-domein voor de e-shop, bij voorbeeld : shop.client.be
  • Over een website beschikken en een weblink instellen naar de door Integral beheerde e-shop.
  • De e-shop is enkel beschikbaar met Cloud-versies : u moet dus over een versie van Integral beschikken die met hosting is voorzien.

 

Opties : 

  • Professionele e-mail systeem Office 365 (met of zonder Office vergunning)
  • EV SSL (extended validation) certificaat,  dat en bijkomende beveiliging aanbiedt en laat het toe de bezoekers te kunnen geruststellen door aanduiding van het gesloten hangslot-symbool en het naam van vennootschap in het groen (uitgebreid certificaat).

 

Tarieven

  • E-shop module : 50€/maand. Unieke set-up kosten zijn te voorzien voor een bedrag van 1000€, introductie/opleidingspakket inbegrepen (6 uur opleiding).
  • Cloud-formule (250 MB) : 5€/maand
  • EVSSL certificaat : 25€/maand

 

Prijzen

Drie edities voor functies die zich aanpassen aan uw groei

Personal

Het focussen op uw bedrijf en het vereenvoudigen van uw beheer staan centraal in uw prioriteiten. Uw accountant rechtstreeks beheert uw dossier in de Cloud. Eenvoudig, snel en modern, de PERSONAL-editie is de ideale tool voor retailers, kleine bedrijven en starters.

  • Algemene boekhouding
  • Commercieel beheer
  • Toonbankverkopen
  • Aankopen en Voorraad
  • Cloud formule
  • Maandelijkse abonnement
50€

Corporate

Integral is schaalbaar en past zich aan de omvang en behoeften van uw bedrijf aan. Met de CORPORATE-editie heeft u toegang tot uitgebreidere functionaliteiten en deze versie is over het algemeen bedoeld voor groeiende VSE's die hun beheer willen controleren.

  • Geavanceerde boekhouding
  • Automatisering van uw processen
  • Volledige cyclus van aan- en verkopen
  • Voorraadbeheer
  • Cloud formule
  • Maandelijkse abonnement
95€

Advanced

De ADVANCED-editie is ontworpen om aan de hoogste eisen en behoeften te voldoen, maar blijft toegankelijk voor elk bedrijf. U beschikt dan over een echte management-, plannings- en analysetool die aan uw meest uitgebreide behoeften kan beantwoorden. 

  • Analytische boekhouding
  • Automatisering van uw processen
  • Prognose-instrumenten
  • Geadvanceerde functies
  • Cloud formule
  • Maandelijkse abonnement
135€