Ik leid een KMO met grote ambities.
Een managementsoftware die ervoor zorgt dat ik al mijn medewerkers op een veilige en gecontroleerde manier in hun functies kan plaatsen, zodat ik de doelstellingen van mijn KMO kan bereiken.
Als KMO-manager kent u de sterke punten en middelen van uw bedrijf: u beschikt over kapitaal, tijd en teams. De uitdaging is om deze verschillende elementen te combineren om de doelen te bereiken die voor uw bedrijf worden gesteld.
Om dit te doen, moet u rigoureus in het beheer van uw bedrijf zijn, veelzijdigheid en aanpasbaarheid vertonen om de ontwikkelingsstrategie zo effectief mogelijk naar uw medewerkers te communiceren. U moet in uw teams taken kunnen delegeren en tegelijkertijd de controle over de uitbreiding van uw bedrijf behouden.
Waarom is het Integral beheersoftwarepakket bestemd voor mijn KMO?
De Integral beheersoftware kan aan de behoeften van uw KMO worden aangepast. U beschikt over een complete en krachtige tool die het mogelijk maakt verschillende gebruikers met dezelfde gecentraliseerde en volledig geïntegreerde database tegelijkertijd te verbinden. Deze meerdere gebruikers kunnen met beperkte of onbeperkte rechten worden gedefinieerd, afhankelijk van de rol van elk van hen.
De communicatie tussen uw medewerkers of met uw klanten wordt door een speciale module vergemakkelijkt: Relaties. U wint aan tijd en efficiëntie.
U behoudt te allen tijde de controle en kunt al uw gegevens bekijken, waar u ook bent, en dit in alle veiligheid, dankzij de hosted formule van Integral.
De software kan rapporten van welke aard dan ook genereren, om te voldoen aan uw behoefte aan regelmatige controle van de resultaten van uw bedrijf.
Welke formule is het meest geschikt voor de behoeften van mijn KMO?
De Advanced Editie van Integral is de versie met de meest uitgebreide functies. U beschikt over de 4 basismodules (Verkoop – Aankoop – Voorraden – Boekhouding) met de meest diepgaande functionaliteiten. Afhankelijk van de integratiegraad die u in uw bedrijf wilt bereiken, zijn er andere modules beschikbaar om het management van uw bedrijf een stap verder te brengen.
Prijs van de Advanced editie: 135€/maand exclusief BTW (hosting inbegrepen)