Alle diensten, een unieke systeem 

In de praktijk

Het Service Pack is een aantal vooraf gefactureerde en betaalde uren. De uren worden omgezet in eenheden van 5 minuten en uw klankaccount wordt gecrediteerd met het overeenkomstige aantal eenheden die  bij het nog beschikbare positieve of negatieve saldo worden opgeteld.

Ik beschik reeds over een service Pack 

Alle diensten zijn inbegrepen, telefonische assistentie (065 40 40 40), e-mail (help@integral.be) of per webticket, bijstand op afstand, training bij ons of bij u of zelfs op afstand, interventies in onze kantoren of interventies ter plaatse (verplaatsingen niet inbegrepen).
Elke interventie is het onderwerp van een ticket dat u kunt raadplegen via uw klantenaccount op https://my.integral.be.  Uw saldo van aantal 5 minuut-eenheden is daar ook altijd zichtbaar.
Onze service is beschikbaar van maandag tot vrijdag van 8 uur tot 12 uur en van 13 uur tot 17.00 uur (vrijdag tot 16 uur). We zijn ook bereikbaar via e-mail en via https://my.integral.be

Tarieven 

Voorwaarden 

  • De packs hebben geen vervaldatum. Elke gekochte en niet verbruikte eenheid blijft altijd beschikbaar.
  • De packs worden in eenheden van 5 minuten gebruikt, elke actie telt minstens 1 eenheid. Voor uw gemak wordt het vorige pakket stilzwijgend verlengd en gefactureerd wanneer het eenheidskrediet verbruikt is, tenzij eerder anders gevraagd.
  • Bij gebrek aan een servicepack bedienen wij u op dezelfde manier. U ontvangt aan het einde van de maand een factuur tegen het basistarief of af en toe gedurende de maand als uw verbruik significant is.
  • Met oog voor de kwaliteit van de dienstverlening staan ​​wij altijd iedereen in uw bedrijf bij. Als u onze relatie tot een of enkele specifieke mensen wilt beperken, dan verzoeken wij u deze limieten in uw organisatie in te stellen.