Om verder te gaan

De opties breiden de functionaliteit van de software uit en zijn gemeenschappelijk aan alle modules. Nieuwe gebruikers bijvoegen, elektronische archivering, traceerbaarheid, elektronische facturatie en nog veel meer.

Onze opties openen nieuwe groeimogelijkheden.

Alle opties

Geïntegreerde Verhuurbeheersoftware Integral

Afhankelijk van uw activiteit en uw omvang (HKO-KMO, startup, e-commerce of grote onderneming), moet u wellicht veel terugkerende commerciële verhuurcontracten beheren. Of het nu gaat om IT-onderhoud, beheer van printerpark, huur van apparatuur, diensten of tijdelijke arbeidscontracten, er zijn veel mogelijkheden om nieuwe contracten met zakelijke partners en klanten op te stellen.

Om dit contractbeheer te vergemakkelijken, is het zeer voordelig om het aan een gespecialiseerde software toe te vertrouwen in plaats van een handmatige en dubieuze verwerking. Dat is wat wij u met de Integral Verhuurmanagement module bieden.

De beperkingen van een handmatig beheer

Het manueel beheren van al uw contracten is een zeer risicovolle taak. Voor een kleine structuur is dit mogelijk, maar het is essentieel om op contractbeheersoftware over te stappen zodra uw bedrijf een bepaalde omvang bereikt.

Contracten vormen immers de kern van uw bedrijfsvoering. De kleinste fout of vertraging bij het opstellen of versturen van een huur- of dienstencontract kan leiden tot ernstige juridische problemen.

Zonder de hulp van de geschikte software verhoogt u aanzienlijk de vertragingen en dus de kosten ; u verliest productiviteit door een vermenigvuldiging van de printkosten; u verhoogt de kans op fouten of verlies van belangrijke factuurdocumenten of contracten.

Integral testen is het aannemen !

Gebruik Integral 30 dagen vrijblijvend : de beste manier om het ongelooflijke gebruiksgemak van Integral en zijn geavanceerde functies te realiseren.

Vraag voor een demo

De voordelen van de verhuurbeheersoftware

Een IT-optie voor contractbeheer is één van de essentiële managementtools om uw organisatie te vereenvoudigen, kosten te besparen en de productiviteit en efficiëntie te verhogen.

Een van de belangrijkste voordelen van contractmanagementsoftware is dat het risico van niet-conformiteit van uitgegeven documenten sterk vermindert of volledig wordt weggenomen. Dankzij de vooraf vastgestelde modellen van verhuurcontracten bestaat er immers minder risico dat er een ongeldig document wordt gebruikt en dat er dus geen juridische complicaties ontstaan.

De contractbeheersoftware laat u ook toe om uw financiën te optimaliseren door de gegevens en kosten in verband met de verschillende contracten te centraliseren. Dankzij een overzicht van alle verhuur- en dienstencontracten die uw bedrijf heeft afgesloten, kunt u de evolutie van uw cashflows anticiperen en daardoor onaangename verrassingen vermijden.

Met de digitalisering van al uw contracten bespaart u tijd en productiviteit, uiteraard door de door de beheersoftware geleverde automatisering. U hoeft de contractvoorwaarden niet langer in detail op te schrijven en heeft een nauwkeurig proces om in een oogwenk het juiste contract of factuur aan te passen, afhankelijk van de klant waarmee u te maken heeft.

Geautomatiseerd contractbeheer maakt het ook mogelijk om automatische facturatie en contractverzending over een langere periode in te plannen, om de efficiëntie nog te verbeteren.

De Integral oplossing

Als onderdeel van het beheersoftwarepakket biedt Integral u een module voor het beheer van verhuurcontracten. Het heeft verschillende niveaus van dienstverlening, afhankelijk van uw behoeften en situatie. U kunt natuurlijk de oplossing veranderen terwijl u evolueert.

De module voor contracten, die perfect geïntegreerd is met het Integral beheersoftwarepakket, zal u de contracten intuïtief en snel toelaten te beheren, zodat u ze gemakkelijk en met volledige gemoedsrust kunt registreren.

Verhuren of diensten verlenen. Hetzelfde eenvoudige beheer van de contracten

  • Met regelmatige tijdstippen en met een aantal herhalingen contracten afsluiten: anticipeer gemakkelijk op de staat van uw financiën en contractuele kosten.
  • Contracten automatisch vooraf of achteraf factureren (tijd- en productiviteitsbesparing).
  • Automatische facturering wanneer een contract met een vroegtijdige modus wordt ingesteld, naar een klassieke factuur of een factuur via toonbankverkopen, om onmiddellijke betaling te ontvangen.
  • Periodieke facturatie volgens contractuele termijnen: bespaar tijd dankzij de automatisering.
  • Bewerking van het contractoverzicht, voor een weergave van uw contractuele kosten en winsten.

Met de hogere versies beschikt u over :

  • – Meervoudige lijsten: overzicht van contracten en portefeuille van contracten
  • – Uitgestelde afdruk van geregistreerde contracten
  • – Controle van de totale restwaarde van de contracten van een bepaalde derde partij.
  • – Contractportefeuille, Factureringsplanning.
  • – Functies voor het bijwerken en herberekenen van de index: elke wijziging van de modellen wordt automatisch en direct in uw contracten weerspiegeld.

Aandere modules van ons ERP

PRIJZEN

Drie edities voor functies die zich aanpassen aan uw groei

Vrijblijvende demo

PROBEER NU GRATIS INTEGRAL

Gebruik gedurende 30 dagen gratis Integral. Dit is de beste methode om u te bewijzen hoe ongelooflijk gebruiksvriendelijk Integral is en hoe nuttig de geavanceerde functionaliteiten van deze software zijn.

[contact-form-7 id=”132″ /]