Gedeelde agenda's
Geïntegreerde, multi-user en multi-task planning.
Uw agenda altijd bij u hand
Zodra uw gebruikerslicentie is uitgerust met de module Relaties kunt u ook gebruikmaken van een personaliseerbare agenda met meerdere tabbladen die u zowel alleen als gedeeld met collega’s kunt gebruiken en waarin gemeenschappelijke middelen en/of planningen zijn opgenomen.
Indien u met onze gehoste oplossing werkt, dan kunt u bovendien uw agenda op elke browser en zelfs op uw smartphone openen, zonder dat deze hoeft uitgerust te zijn met de Integral.
Draagbare barcodes
Voorraad, recepties, bestellingen, in de palm van je hand.
Beheer uw voorraad en logistieke stromen door geïntegreerde draagbare barcodescanning
Om op deze mobiele apparaten verzamelde informatie, zowel van logistieke als van commerciële aard, te koppelen en te downloaden. Deze optie kan worden gebruikt voor inventarissen, bestellingen in de rayons, voor de invoer van te verkopen artikelen (‘orderpicking’), voor de controle van ingevoerde artikelen, voor de goederenontvangst, enz.
Waarom u nog bezighouden met de IT, wanneer u tijd kunt besteden aan uw bedrijfsactiviteit ?
Contracten en verhuringen
Of u nu woningen verhuurt of diensten levert, factureren was nog nooit zo eenvoudig.
Eenvoudig beheer van uw contracten en verhuringen
Met de software kunnen contracten en huurovereenkomsten zodanig worden ingeboekt dat het nadien heel eenvoudig is om een periodieke facturering of levering van een goed of een dienst te verrichten. Deze module wordt bijzonder geapprecieerd en als heel handig ervaren door verhuurmaatschappijen, maar ook bij dienstverleners met heel diverse en gevarieerde diensten kent ze een groot succes.
Dankzij de heel nauwkeurige invoer van het initiële contract dat als vertrekpunt dient voor een geheel van distributie- of facturatiemechanismen, is de module in staat om zich aan alle situaties en alle beperkende omstandigheden aan te passen.
Snel statistieken genereren.
Een reeks statistische tools maken het beheren van contracten en huurovereenkomsten aangenamer (overzichten, portefeuille, betalingstermijnen voor de facturen en zelfs indexering).
Beschikbaar in de 3 versies van onze software
In de drie versies van onze software (Personal, Corporate en Advanced) kunt u gebruikmaken van de binnen deze module aangeboden functies.
eBanking
Meer nog dan uw smartphoneapplicatie, brengt de module eBanking een ware revolutie teweeg in uw boekhouding.
Beheer uw bankrekeningen rechtstreeks in uw boekhoudprogramma
Ontvang uw elektronische rekeninguittreksels en importeer ze in de software, controleer automatisch de door Integral gerealiseerde inputs en bespaar tijd dankzij de automatische saldocontrole en de rechtstreekse inboeking van inkomsten en uitgaven. Laat de leveranciersbetalingen eveneens via elektronische weg verlopen en beheer de domiciliëringen van uw klanten.
Kies voor deze optie. Zij zal u niet alleen veel tijd besparen, ook het archiveren van alle administratieve stukken voor de boekhouding is in deze optie inbegrepen.
eDocuments
De oplossing om van de berg papier die gepaard gaat met een activiteit, voorgoed verleden tijd te maken.
Uw boekhouddocumenten elektronisch opgeslagen
De optie eDocuments activeert een geheel van functies die gekoppeld zijn aan elektronische documenten: scans of aan boekhoudkundige stukken toegevoegde documenten (aankoopfacturen, diverse transacties, enz.), de elektronische archivering van verkoopfacturen, de automatische verzending van verkoopfacturen per e-mail naar klanten die dat wensen en een help-wizard om per e-mail ontvangen documenten te importeren.
Elke licentie met de module Relaties is gratis uitgerust met deze optie.
eDocuments PRO
Hoe zorg ik ervoor dat ik nooit meer die berg facturen moet uitpluizen wanneer de btw-aangifte eraan komt ?
Beheer uw boekhoudsdocumenten op de meest eenvoudige manier
Naast alles wat de klassieke optie eDocuments te bieden heeft, kunt u met deze optie ook visueel een onderscheid per type en per dossier maken in de documenten, een scan van meerdere pagina’s met behulp van een QR-code in stukken knippen en de per e-mail ontvangen documenten toewijzen aan de juiste dossiers.
In het geval dat u hebt gekozen voor een Fiduciaire-licentie, voorziet eDocuments PRO ook een interface met CodaBox en een mogelijkheid om automatisch gecodeerde uittreksels toe te voegen aan of boekhoudkundige archiefdocumenten te verzenden naar de Integral-servers van de klanten voor wie het administratiekantoor de boekhouding verzorgt.
Factoring
De meest doeltreffende oplossing om een verbinding te maken met factureringsdiensten.
Factoring, laat uw verkoopfacturen op tijd betaald worden
Met deze functie kunt u verkoopfacturen verzenden naar een ‘Factoring’-dienstverlener (FACTEL, ING, DEXIA Factors, enz.) in een specifiek voor deze tussenpersonen geschikt elektronisch formaat. Zij zullen dan vervolgens de facturen naar uw klanten doorsturen.
Loten en series
Traceerbaarheid waarbij u op uw beide oren kunt slapen.
Beheer uw loten- en serienummers op efficiënte wijze
Met deze optie kunt u referenties van lot- of serienummers van een bepaald artikel inboeken wanneer het goed de winkel verlaat of tijdens de aankomst en het vertrek van de goederen. Een strikte controle van de stromen documenteert tegelijkertijd het gehele traceerbaarheidsproces.
Met behulp van een zoekfunctie kunt u vervolgens het goed identificeren aan de hand van het bijbehorende lot- of serienummer. Deze optie omvat ook een gedetailleerde listing per serie/lot in het voorraad alsook van de klanten.
POS-Klantenkaarten
Gemakkelijk, transparant en geautomatiseerd klantenbeheer.
Beloon de getrouwheid van uw klanten met de POS oplossing
Met deze optie kunt u bij kassaverkopen het verkoopbedrag inboeken op naam van een derde die in het bezit is van een getrouwheidskaart. De klant kan vrij beslissen of hij de gecumuleerde waarde op zijn getrouwheidskaart geheel of gedeeltelijk wil laten verzilveren voor de betaling. Wanneer u dat wenst, kunt u ook rapporterings-, consultatie- en wisfuncties voor getrouwheidskaarten activeren.
Back-Up
Steeds veiliger en dus ook een veel geruster gemoed.
Back-Up van uw gegevens op onze beveiligde servers
Optionele functionaliteit voor de gehoste versies. Met behulp van deze optie kunt u in geval van buitengewone procedures een kopie maken op een ander tijdstip dan de standaard Back-Up na elke 24 uur die door de hostingmaatschappij wordt voorzien.
(In de hostingovereenkomst is een systematische Back-Up om de 24 uur van het geheel van de databases inbegrepen. De gebruiker kan zelf bepalen hoeveel dagen de back-up bewaard moet blijven).
Let op : wanneer u niet beschikt over de optie ‘Back-Up à la carte’ maar er is toch een herstel aan de hand van de laatste back-up nodig, dan kunt u deze altijd aanvragen via onze klantendienst.
Maten en kleuren
Plaats elk product in een gepersonaliseerd rooster.
Maak het beheer van de maten en kleuren een kinderspel
Deze functie is nuttig voor detailhandelsactiviteiten die hierom vragen, maar kan ook worden gebruikt voor andere eigenschappen zoals kleuren en afmetingen. Hiermee kunnen de artikelen op 2 niveaus worden genummerd: één ter identificatie van het artikelreferentienummer en één om de afmetingen van deze referentie te identificeren. Tal van input- en printmodules worden gewijzigd om de combi referenties – afmetingen weer te geven in de vorm van een gemakkelijk begrijpbare tabel.