Haal de elektronische rekeninguittreksels van uw klanten op uit CodaBox en verhoog zo de efficiëntie van uw boekhoudbeheer.
Omdat deze documenten automatisch worden verwerkt, wint u nog meer tijd en beperkt u het risico op coderingsfouten.
Tal van administratiekantoren verzamelen via CodaBox de documenten van hun klanten en winnen op die manier kostbare tijd die ze kunnen benutten voor taken met een toegevoegde waarde.
Waarom CodaBox met Integral gebruiken ?
- U krijgt automatisch de CODA-bestanden van uw klanten via de bank, u kunt de nummering en het saldo controleren en de gegevens ervan invoeren in uw boekhoudsoftware.
- Win tijd bin het invoeren, maak minder fouten en verbeter dus uw productiviteit.
- Geen problemen meer met ontbrekende uittreksels noch tijdverlies met de printscreens van uw klanten.
- Geen problemen meer met ontbrekende uittreksels noch tijdverlies met de printscreens van uw klanten.
CodaBox, een totaaloplossing voor het automatisch beheer van rekeninguittreksels.
- Opmaken van bankmandaten
- Valideren van de mandaten door de banken
- Versturen van mandaten naar de rekeninghouders ter ondertekening
- Ontvangst van de getekende mandaten
- Administratieve verwerking bij de banken
- Ontvangst van de eerste CODA
In de praktijk brengt CodaBox de codabestanden onder in een boomstructuur op de server of één van de posten van de accountant. Uw versie van Integral maakt het standaard mogelijk om deze bestanden te importeren of op te nemen in uw eDocuments.
Voor een geavanceerde integratie met CodaBox en faciliteiten voor het archiveren van documenten kunt u kiezen voor de optie eDocuments PRO.
eDocuments PRO, wat is dat ?
- Collector voor CodaBox (100% automatisch)
- Oplossing om meerdere pagina’s te scannen
- Klasseren van documenten per type en per dossier
- Afdrukken van etiketten met QR-codes
- PDF-collector via mail met beheer van de emailalias voor uw klanten
Met deze module kunt u automatisch 4 keer per dag de CODA-bestanden op de CodaBox-server verzamelen en ze automatisch ook aan het goede dossier toewijzen. Geen verdere handelingen meer dus ook geen kans op fouten meer.
Gebruikt u een multifunctioneel systeem? Dankzij het afdrukken van etiketten met QR-codes kunt u in één keer alle documenten scannen. Ze worden automatisch geklasseerd. Uw klant kan zijn documenten voorbereiden met de etiketten die u hem hebt gegeven en kan u zo vlot zijn facturen doorsturen voor het automatisch klassement.
Met de interface van eDocuments PRO kunt u zich richten op de documenten en rekeninguittreksels van het huidige werkdossier (selectie per dossier en per type).
De meeste gesteld vragen (pdf) :