Om verder te gaan

De opties breiden de functionaliteit van de software uit en zijn gemeenschappelijk aan alle modules. Nieuwe gebruikers bijvoegen, elektronische archivering, traceerbaarheid, elektronische facturatie en nog veel meer.

Onze opties openen nieuwe groeimogelijkheden.

Alle opties

Integral CRM, voor eenvoudig en efficiënt beheer van klantrelaties

Uw activiteit vereist dat u de follow-up en de binding van uw klanten garandeert en dat u ze dus goed kent? Of u nu een zeer klein bedrijf bent, in e-commerce of niet, klantenbeheer is een van de sleutels tot de ontwikkeling van uw bedrijf. Zonder marketingacties om klantenloyaliteit op te bouwen, loopt u het risico deze te verliezen, omdat verzoeken en concurrentie zo krachtig kunnen zijn. Deze klantenbinding wordt bereikt door middel van marketingcampagnes.

Maar om ze goed te kunnen implementeren, is het nog steeds noodzakelijk om klantgegevens te kunnen verzamelen en analyseren. Dit is waar de CRM-oplossing een rol speelt.

Een CRM-definitie

CRM staat voor “customer relationship management”. Dit heeft betrekking op alle marketingtechnieken en -processen die gericht zijn op het optimaliseren van de klantentrouw en relatie, het behouden en belonen van klanten, om zo het cliënteel en de omzet per klant te verhogen.

Vanuit software-oogpunt is CRM het softwarepakket dat gegevens verzamelt en zorgt voor de opvolging van de klant om de juiste marketingstrategieën te implementeren om de klantrelaties te verbeteren.

Integral testen is het aannemen !

Gebruik Integral 30 dagen vrijblijvend : de beste manier om het ongelooflijke gebruiksgemak van Integral en zijn geavanceerde functies te realiseren.

Vraag voor een demo

Wat is het voordeel van customer relationship management software?

Als software biedt de CRM-tool een eenvoudige manier om alle klantgegevens te groeperen, wat de interpretatie en werking ervan vereenvoudigt. Het maakt het gemakkelijk om prospect- en klantenstatistieken te archiveren, om de overdracht van informatie binnen alle afdelingen van het bedrijf te verbeteren, en om één of meer standaard klantprofielen beter vast te stellen, om marketingstrategieën te ontwikkelen die de klantenbinding zullen versterken.

CRM is zowel een sales management en contact management tool, die nuttig zal zijn voor alle medewerkers van het bedrijf, in een transversale visie. Klantrelaties moeten inderdaad alle afdelingen van het bedrijf aangaan, want het uiteindelijke doel is nog steeds klanttevredenheid.

De Integral oplossing

Met Integral heeft u veel meer dan alleen een CRM. Eenvoudig en intuïtief, maar perfect krachtig en efficiënt. Het is een module die in ons globale managementsoftwarepakket volledig geïntegreerd is, waardoor het voor al uw medewerkers eenvoudig te gebruiken is.

XRM Integral is een uitgebreide tool waarmee u al uw zakelijke relaties kunt beheren. Het basisaanbod van onze CRM-module biedt u de essentiële functies, die vervolgens kunnen worden uitgebreid met extra opties.

Compleet en krachtig instrument voor het beheer van uw commerciële relaties

De module “Relaties of XRM” is zowel een complete archiveringsoplossing, een manier om een goede opvolging van de interacties met uw klanten te verzekeren, als om op een efficiënte manier te communiceren binnen uw teams. Het biedt alle functies van een complete en krachtige CRM.

  • « Relaties » als elektronisch archiveringsinstrument

Dankzij de module “Relaties” kunnen al uw administratieve documenten, verschillende brieven, btw-aangiften of e-mails in elektronische vorm worden bewaard. U kunt verschillende labels maken om ze te classificeren en gemakkelijker terug te vinden. Dit is een enorme tijd- en productiviteitsbesparing voor al uw medewerkers. Dankzij de functionaliteit waarmee u al uw documenten in een oogwenk online kunt bekijken vanaf uw smartphone, tablet of computer.

  • « Relaties » om interacties met klanten te volgen

Alle datasheets over uw klanten of leveranciers worden gecentraliseerd in het systeem. U kunt er alle benodigde documenten bijvoegen, zodat u complete en overzichtelijke bestanden in digitaal formaat heeft. Ook e-mailuitwisselingen of andere interacties met uw klanten en/of leveranciers zijn inbegrepen. U beschikt over een echte CRM, wat het voor u gemakkelijker maakt om uw marketingstrategie op te zetten.

  • « Relaties » als middel voor interne communicatie

Met het “ticket”-systeem kunnen uw medewerkers eenvoudig met elkaar communiceren over elke klant/prospect/leverancier. Toegewezen taken, herinneringsdata, voortgangsniveaus, diverse opmerkingen, bijgevoegde documenten, … Uw teams beschikken over alle nodige elementen voor een goede interne communicatie. Dit bespaart u tijd en standaardiseert en stroomlijnt uw klantenrelatiebeheer.

  • « Relaties » als een middel voor publieke communicatie

Met de optie e-Business opent u uw relationele module voor de buitenwereld. U profiteert dus van een echt webplatform dat zeer eenvoudig te gebruiken is. Uw klanten kunnen direct met elkaar in contact komen door zelf tickets te openen of door deel te nemen aan openbare discussies die door uw medewerkers worden geopend. Uw CRM-module wordt zo een zeer complete XRM-module (eXtended Relationship Management). Relaties worden dan een compleet supportcentrum, 100% geïntegreerd in uw beheersoftware.

Vaak gebruikte opties

eDocuments

Deze optie is in de module Relaties inbegrepen.

Gedeelde agenda’s

Zodra u over de relatiemodule beschikt, beschikt u ook over een aanpasbare, meervoudige kalender, waarvan de gebeurtenissen chronologisch kunnen worden weergegeven in de relatiemodule.  Elke gebruiker kan zijn eigen agenda hebben en de gemeenschappelijke plannen zullen ieders werk en verplichtingen organiseren.

Aandere modules van ons ERP

PRIJZEN

Drie edities voor functies die zich aanpassen aan uw groei

Vrijblijvende demo